Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bodrum'un son süngercisi 'Aksona Mehmet': Denizin altı çölleşiyor

Muğla'nın Bodrum ilçesinde, 'Aksona Mehmet' olarak tanınan bölgenin son süngercisi olduğu belirtilen Mehmet Baş (74), dalış turizmi yaparak hem süngerciliği turistlere aktarıyor hem de denizin altındaki değişimi gözlemliyor. Süngerlerdeki hastalığın sürdüğünü söyleyen Baş, "Denizin altında iklim değişikliğinden kaynaklı değişimler meydana geldi. Denizlerin altı şu anda çölleşiyor. Süngerler öldü, pinalar yok, istiridye yok. Denizin altı fakirleşti ve yok oldu. Onu izliyorum, içim sızlıyor ve paramparça oluyor. Süngerlerin kurtarılması mümkün değil" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  3. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  4. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  7. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  8. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  9. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  10. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi

© Copyright 2026

DHA