Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Buca Belediyesi'nde maaş alamayan işçiler belediye binasını 'işgal' etti

İzmir'in Buca Belediyesi'nde 3 aydır ödenmeyen maaş ve geriye dönük toplu sözleşme farkları nedeniyle dün iş bırakan işçiler, belediye binasını işgal etti. Acil ve zorunlu hizmetlerin dışında belediye hizmetlerini durdurduklarını dile getiren DİSK Genel İş İzmir 6 Nolu Şube Başkanı Değer Yıldız, "İtfaiye, veterinerlik, sağlık ve cenaze yani zorunlu hizmetlerin tamamı dışında hepsini durdurmuş durumdayız. Hizmetler fiilen durdu. Ne zaman işbaşı yapacağımız belli değil. Eylemin bir süresi yok. Bu eylem süresiz bir eylem" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  3. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  4. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  5. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  6. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  7. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  8. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  9. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  10. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat

© Copyright 2026

DHA