Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bursaspor, şampiyonluk kupasını törenle aldı

2’nci Lig Kırmızı Grup’ta şampiyon olarak 1’inci Lig’e yükselen ve son maçında deplasmanda Aliağa FK’yı 5-0 mağlup eden Bursaspor, şampiyonluk kupasını TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun elinden aldı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Göztepe'de Gonca Nahçıvanlı'dan tarihi başarı
  2. Yelkenliyle ‘Solo Türkiye Turu’ rekoru için Artvin’den denize açıldı
  3. Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
  4. Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları devam ediyor
  5. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri sürüyor
  6. Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
  7. Milli maç Antiphellos Antik Tiyatrosu'nda izlendi
  8. Kadın Goalball Milli Takımı dünya 3’üncüsü oldu
  9. Göztepe’de 101’inci yıl coşkusu yaşandı
  10. Kadın Goalball Milli Takımı, Dünya Şampiyonası'nda yarı finale yükseldi

© Copyright 2026

DHA