Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Depozito Yönetim Sistemi'yle atıklar ham madde olarak kullanılacak

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nca, 'Sıfır Atık' hareketinin yeni bir adımı olarak hayata geçirilen Depozito Yönetim Sistemi ile vatandaş, 'depozitosu olan ambalaj' (DOA) logosu olan atıkları iade makinelerinde maddi kazanca çevirecek. Çevre Ajansı Başkanı Ferhat Pirinççi, uygulamanın cam, pet ve alüminyum atıkların, artık bir çöp olarak değil, ham madde olarak kullanılmasını sağlayacağını söyledi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Aksaray Bilim Festivali, F-16 gösterisiyle başladı
  2. Ormanya'da endemik semender türlerinin keşfedildiği duyuruldu
  3. Yerli ve milli savunma sanayi ürünleri EFES-2026'da sergileniyor
  4. Robotlar, Antalya'da yarışıyor; 11 bin 200 katılımcı, 3 bin 600 robot sahnede
  5. Türk öğrenciler, Yunanistan'da yapılan robot olimpiyatında 1'inci oldu
  6. Future of CIO Summit & Awards 2026’da teknoloji liderleri ödüllendirildi
  7. Türk İHA'lar, 4 kıtada görevde
  8. Meslek Lisesi'nde üretip, ‘Altay’ adını verdikleri otonom robotla dünya 2’ncisi oldular
  9. Samsun'da TUA tarafından yapılan Astro Hackhaton yarışması başladı
  10. Sivas'ta 18 takımın katıldığı uzay odaklı proje yarışması yapılıyor

© Copyright 2026

DHA