Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Deprem riskli Bingöl’de yeni hastane, 3 güvenlik sistemiyle yapılıyor

Deprem potansiyeli yüksek iller arasında yer alan Bingöl’de, ‘fore kazık’, ‘sismik izolatör’ ve ‘viskoz sönümleyici damper’ sistemleriyle inşa edilen yeni devlet hastanesinin yapımı sürüyor. İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Samet Tatlı, “Burası tamamlandığında Türkiye’nin en sağlam binalarından biri olacak” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  2. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  3. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  4. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  5. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat
  6. Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı
  7. Kocaeli'de FETÖ/PDY operasyonu: 15 gözaltı
  8. 40 metrelik falezden denize atlayıp yüzdüler
  9. Özel gereksinimli bireyler, 250 bin liralık ödül için yarışıyor
  10. Çanakkale'de tarım arazisinde yangın

© Copyright 2026

DHA