Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Depremde enkazdan yaralı çıkarılıp hastanedeki tedavisinin ardından ayrıldığını öğrendiği kızını arıyor

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat'ta meydana gelen 7.7 ve 7.6 büyüklüğündeki depremde, Ebrar Sitesi'nin enkazından yaralı olarak çıkarılıp, gönderildiği İzmir'deki hastanedeki tedavisinin ardından ayrıldığını öğrenilen Fikriye Aybüke Körük'ten (26) bir daha haber alınamadı. Her yerde kızını arayan Fadime Gökçe (56), yetkililerden yardım istedi. Polis ekiplerinin Gökçe'nin kayıp başvurusunda bulunmasının ardından kızının bulunması için başlattığı çalışma ise sürüyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  2. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  3. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  4. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  5. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  6. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  7. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  8. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  9. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat
  10. Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı

© Copyright 2026

DHA