Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Dicle Üniversitesi Hastanesi’nde personel ve refakatçi 55 kişi yemekten zehirlendi

Diyarbakır Dicle Üniversitesi Hastanesi’nde dün öğle saatlerinde verilen yemekten zehirlenen sağlık çalışanları ve refakatçiler zehirlenme şüphesiyle hastanenin acil servisine başvurdu. Hastanede 55 kişinin tedavisi devam ediyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  3. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  4. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  7. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  8. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  9. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  10. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi

© Copyright 2026

DHA