Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Dicle Üniversitesi Hastanesi’nde personel ve refakatçi 55 kişi yemekten zehirlendi

Diyarbakır Dicle Üniversitesi Hastanesi’nde dün öğle saatlerinde verilen yemekten zehirlenen sağlık çalışanları ve refakatçiler zehirlenme şüphesiyle hastanenin acil servisine başvurdu. Hastanede 55 kişinin tedavisi devam ediyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Bursa'da bin polisle 'huzur' uygulaması dronla görüntülendi
  2. Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
  3. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
  4. 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
  5. Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
  6. Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
  7. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  8. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  9. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  10. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde

© Copyright 2026

DHA