Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Diş teknikerliğini bıraktı, hayallerinin peşinden gidip vatman oldu

Samsun’da 12 yıl sürdürdüğü diş sağlığı teknikerliğini bırakan Sevgi Aşık (40), vatmanları örnek alarak bu alana yöneldi. Karabük Üniversitesi Eskipazar Meslek Yüksekokulu (MYO) Raylı Sistemler Makinistliği Bölümü’nden 3’üncü olarak mezun olan Aşık, "Mesleğimde bir değişiklik yapma gereği hissettim. Yaklaşık 6 aydır vatmanlık görevi yapıyorum ve yaptığım işle gurur duyuyorum” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Akdeniz'in en derin mavi karbon rezervi Bodrum'da tescillendi
  2. Çukobirlik’in 48 yıllık 16 katlı hizmet binası, 420 kilogram dinamitle patlatılarak yıkıldı
  3. Kızılırmak Deltası’ndaki kuşlar seramiğe işlendi
  4. Düğününe 2 gün kala kazada ölen uzman çavuş toprağa verildi
  5. Su dağıtım aracının çarptığı Sarp Eymen'in ölümünde yeni karar
  6. Deprem şehidi babasının izinden giden Şehriban, polis oldu
  7. Polis adayı, mezuniyet töreninde kız arkadaşına evlilik teklifi etti
  8. Aksaray POMEM'de 485 polis adayı mezun oldu
  9. Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluşunun 2235'inci yılı İzmir'de kutlandı
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA