Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Diyarbakır’da 'hiperbarik oksijen tedavisi' ile 62 depremzedenin uzvu kesilmekten kurtuldu

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat 2023’teki depremlerden etkilenen illerde yıkılan binalarda enkaz altına kalarak yaralanan ve sevk edildikleri Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedaviye alınan 62 depremzedenin uzuvları, Sualtı Hekimliği ve Hiperbarik Tıp Polikliniğindeki ‘hiperbarik oksijen tedavisi’ ile kesilmekten kurtuldu. Sualtı Hekimliği ve Hiperbarik Tıp Uzmanı Dr. Tubanur Balta Sari, “Deprem sürecinde 62 hastaya hizmet verdik. Bu hastaları 24 saat boyunca aralıksız bir şekilde tedavilere aldık ve bu hastaların uzuvlarının kaybını önlemiş olduk” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Hatay, coğrafi işaretli ürün sayısında Türkiye üçüncüsü oldu
  2. TIR'ın römorkunda çıkan yangın mahallede endişe yarattı: 50 ev tahliye edildi
  3. Edremit'te çöplükte çıkan yangın, tarım arazilerine sıçradı
  4. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  5. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  6. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  7. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  8. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  9. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  10. Kocaeli’nin güvenliği için yerli yapay zeka

© Copyright 2026

DHA