Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Diyarbakır'da temizlik için kuyuya giren 4 kişi öldü

Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde, kullanılmayan bir su kuyusunu temizlemek için girdikleri belirtilen 4 kişi, jeneratörün çalışması sonucu oluşan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de üretilen 40 milyon sazan yavrusu su kaynaklarıyla buluştu
  2. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  3. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  4. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  5. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  6. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  7. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  8. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  9. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  10. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele

© Copyright 2026

DHA