Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Düzce'de 26 yıl önceki depremin izleri silindi; yüksek katlı yapılara izin yok

Düzce’de 12 Kasım 1999’da binaların yüzde 60’ının kullanılamaz hale geldiği 7.2 büyüklüğündeki depremin izleri aradan geçen 26 yılda silindi. Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, kentte yüksek yapılaşmaya son verdiklerini açıklayarak, “Düzce’de konut stokunun yüzde 80’i yenidir ve depreme dayanıklı binalardan oluşmaktadır. Depreme karşı olan hassasiyetimizden dolayı yüksek yapılaşmaya son verdik" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Akdeniz'in en derin mavi karbon rezervi Bodrum'da tescillendi
  2. Çukobirlik’in 48 yıllık 16 katlı hizmet binası, 420 kilogram dinamitle patlatılarak yıkıldı
  3. Kızılırmak Deltası’ndaki kuşlar seramiğe işlendi
  4. Düğününe 2 gün kala kazada ölen uzman çavuş toprağa verildi
  5. Su dağıtım aracının çarptığı Sarp Eymen'in ölümünde yeni karar
  6. Deprem şehidi babasının izinden giden Şehriban, polis oldu
  7. Polis adayı, mezuniyet töreninde kız arkadaşına evlilik teklifi etti
  8. Aksaray POMEM'de 485 polis adayı mezun oldu
  9. Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluşunun 2235'inci yılı İzmir'de kutlandı
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA