Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eksi 10 derecede soba başında eylemdeler

Iğdır Belediyesi'nde çalışan, bir akşam kendilerine gelen SMS ile işten çıkarıldıklarını öğrenen 204 işçi, hava sıcaklığının sıfırın altında 10 dereceye kadar düştüğü kentte eylemlerini sürdürüyor. Belediye binasının karşısında kurdukları çadırda eylem yapan işçiler, bir yandan da soba başında ısınarak soğukla mücadele ediyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  2. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  3. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  4. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  5. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  6. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat
  7. Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı
  8. Kocaeli'de FETÖ/PDY operasyonu: 15 gözaltı
  9. 40 metrelik falezden denize atlayıp yüzdüler
  10. Özel gereksinimli bireyler, 250 bin liralık ödül için yarışıyor

© Copyright 2026

DHA