Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Emniyetin sahip çıktığı kedi ve yavruları, maskot oldu

Kütahya kent girişindeki polis uygulama noktasında bulunan kedi ile 4 yavrusu, İl Emniyet Müdürü Hakan Sıralı'nın talimatı ile hizmet binası bahçesine yerleştirildi. Düzenli su ve mama verilerek sağlık durumları takip edilen kedi ve yavruları, kısa sürede emniyet personelinin de maskotu oldu.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Zonguldak’ta kurtuluş yıl dönümü coşkusu; muharip uçaklar gösteri uçuşu yaptı
  2. Seyahatsever projesi kapsamında motosikletiyle Türkiye’yi geziyor
  3. Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
  4. Kütahya'da yangın; 3 ev kısmen, 2 araç tamamen yandı
  5. Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda 20 kilometre TIR kuyruğu
  6. YKS'nin ikinci oturumu AYT tamamlandı; adaylar sınavı değerlendirdi
  7. Bodrum'da sahiller doldu, tatilciler denize girdi
  8. Çalışmak için gittiği İspanya'da hayatını kaybetmişti; memleketinde defnedildi
  9. Tur midibüsünün devrildiği kazada ölenler, Konya'da toprağa veriliyor
  10. Dereye düşen kamyonette kaybolan babanın gömleğine ulaşıldı

© Copyright 2026

DHA