Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eşi ve oğullarından kalan gözlükçü dükkanını tek başına ayakta tutuyor

Ordu’da 49 yıl önce eşiyle birlikte açtıkları gözlükçü dükkanını 2002’de eşinin vefat etmesi üzerine 2 oğluyla işletmeye devam eden Zekiye İlhan (88), 2014 ve 2019’da oğullarının da vefat etmesi üzerine dükkanı tek başına ayakta tutmaya çalıştığını belirterek, “Burası anılarla ve emeklerle dolu, kapatmaya kıyamıyorum” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Ayvalık’ta otluk alanda yangın
  2. Samsun’da yaya geçidinde ölen Güneş için yolu kapatıp, eylem yaptılar
  3. Havaların ısınmasıyla Büyükada’da hafta sonu yoğunluğu
  4. Ankara'da HÜRKUŞ çocuk şenliği
  5. Bodrum'da sahillerde yoğunluk
  6. Lösemiyi yenen Ediz Asil için gökyüzüne balonlar bırakıldı
  7. Tekirdağ'da Perinthos Folkfest renkli görüntülere sahne oldu
  8. Papağanlarını bir an olsun yanından ayırmıyor; gören fotoğraf çektiriyor
  9. Edirne'de Yunanistan Konsolosluğu önüne 'Çamerya soykırımını unutmadık' yazılı çelenk bıraktılar
  10. İki saliseyle kaçırdığı şampiyonluğu, bu kez çifte altın madalyayla taçlandırdı

© Copyright 2026

DHA