Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eşini kaybettikten sonra 5 yıldır otomobilde yaşıyor

Adana’da eşinin vefatının ardından 5 yıldır yaşamını otomobilde sürdüren Fethi Yener (85), zor durumda olduğunu belirterek yardım çağrısında bulundu. Üç çocuğunun da kendisine sahip çıkmadığını belirten Yener, “Çocuklarım annelerinin cenazesine bile gelemediler. Benim arabada yaşadığımı bilmiyorlar. İletişimimiz yok. Ne telefonları var ne adresleri. Onlar beni bilmiyor, ben onları bilmiyorum. Belki ‘Babamız öldü’ diye düşünüyorlardır” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  3. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  4. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  7. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  8. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  9. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  10. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi

© Copyright 2026

DHA