Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eşini kaybettikten sonra oğluyla birlikte çobanlık yapıyor

Ordu'nun Gölköy ilçesinde 2 yıl önce eşi hayatını kaybedince oğluyla birlikte çobanlık yapmaya başlayan Fatma Hülür (67), her yıl mayıs ayında koyun, manda ve inekleriyle yaylaya çıkıyor. Artık dönüş hazırlığı yaptıklarını belirten Hülür, “Hayvanlarım benim evlatlarım gibi. Onlara gözüm gibi bakıyorum" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  3. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  4. Bismil'de 630 milyon TL’lik hareket tespit edilen tefecilik operasyonunda 3 tutuklama
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Gaziantep'te buğday ve arpa hasadı; rekolte beklentisi yüksek
  8. Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı, 'Teslim etmeye gidiyordum' dedi
  9. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
  10. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi

© Copyright 2026

DHA