Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eski erkek arkadaş şikayet etti, evde köpeklere işkence ortaya çıktı

Bursa’da, E.D.C. (30) isimli kadının evindeki 4 köpeğe yaptığı işkencenin görüntüleri, eski erkek arkadaşı tarafından sosyal medyada paylaşıldı. Polis soruşturma başlatırken, 2'si yavru, 4 köpek, Osmangazi ilçe Belediyesi'ne ait Hayvanat Bahçesi'ne teslim edildi. Köpekler, savcılık kararından sonra geçici olarak sahiplendirilecek.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  2. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  3. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  4. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  5. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  6. Aparttaki odasında ölü bulundu
  7. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı
  8. Yaşadığı ‘çöp ev’de mahsur kalınca polisi arayıp yardım istedi
  9. Kanser tedavisi görürken tekvandoda 5 kez derece yaptı: Yaşam savaşım kadınlara örnek olsun
  10. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip

© Copyright 2026

DHA