Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fay hattında 13 deprem bilimci çalışma yürütüyor... Prof. Dr. Akyüz : Belki o sabah 3 deprem oldu

İstanbul Teknik Üniversitesi öncülüğünde çeşitli üniversitelerden deprem bilimciler, fay hatlarını incelemek üzere deprem bölgesine gitti. Jeologlar 4 gruba ayrılarak, depremle ilgili rapor hazırlamak üzere, çalışmalarını sürdürüyor. Depremlerin merkez üssü olan Kahramanmaraş'ta inceleme yapan ekipten İstanbul Teknik Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü Öğretim üyesi Prof. Dr. Hüsnü Serdar Akyüz, "Türkiye'de geçmişe baktığımızda böyle bir şey yok. Sabah 04.15 civarında olan depremin iki kez şiddetli şekilde salladığını söylüyorlar. Büyük ihtimalle 1,5 dakika içerisinde iki deprem peş peşe oldu. Hatta belki o sabah 3 deprem oldu çünkü kırılan segmentlere baktığımızda hakikaten çok uzun bir fay hattının kırıldığını görüyoruz" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  2. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  3. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  4. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  5. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  6. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  7. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  8. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  9. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  10. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı

© Copyright 2026

DHA