Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gölcük Tabiat Parkı’ndaki mangal faaliyetleri, kanserojen madde birikimine neden oluyor

Bolu'nun doğa harikası Gölcük Parkı’nda yapılan bilimsel araştırma, mangal faaliyetlerinin toprakta kanserojen özellik taşıyan kirleticilerin birikmesine yol açtığını ortaya koydu. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi'nden Dr. Melike Büşra Bayramoğlu Karşı, “Gölcük’te yoğun duman ortamı, dumanın göletin üzerine çökmesi ağaçlarla çevrili olmasından kaynaklı, hakim rüzgarın seyreltici etkisinin az olması, geçmişte gölet etrafına araçlarla girişlerin olması, bilinçsiz kullanıcıların mangallarını göle sokarak söndürmesi, kirletici yapıtaşlarından sadece bazıları” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  2. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  3. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  4. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  5. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  6. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  7. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  8. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  9. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  10. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı

© Copyright 2026

DHA