Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göztepe vitrini yeniledi

Süper Lig'de 21'inci haftaya 39 puanla 4'üncü sırada giren Göztepe, ara transfer dönemini oldukça hareketli geçirdi. Dış transferde 5'i yabancı olmak üzere 6 takviye gerçekleştiren sarı-kırmızılılar, 4 oyuncusuyla da yollarını ayırdı. Göztepe özellikle en büyük değişimi orta sahada yaşadı. Beninli golcü Juinor Olaitan'ı 6 milyon Euro karşılığında Beşiktaş'a satan Göztepe yönetimi, Brezilyalı Rhaldney'i Portekiz ekibi Alverca'ya kiraladı. Ahmed Ildız 1'inci Lig ekibi Çorum FK'ya gitti. Sağ bek Ruan ise Sakaryaspor'a verildi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları devam ediyor
  2. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri sürüyor
  3. Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
  4. Milli maç Antiphellos Antik Tiyatrosu'nda izlendi
  5. Kadın Goalball Milli Takımı dünya 3’üncüsü oldu
  6. Göztepe’de 101’inci yıl coşkusu yaşandı
  7. Kadın Goalball Milli Takımı, Dünya Şampiyonası'nda yarı finale yükseldi
  8. İzmirli tekvandocu çift, Londra'dan şampiyon döndü
  9. Filenin miniklerinden milli takıma özel video
  10. Goalball Dünya Şampiyonası'nda 2’nci gün karşılaşmaları tamamlandı

© Copyright 2026

DHA