Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göztepe'de oyunculardan taraftara mesaj var

Süper Lig'de cumartesi günü evinde Fatih Karagümrük'ü konuk edecek Göztepe'de takım kaptanı kaleci Lis başta olmak üzere stoper Bokele, sağ kanat Arda Okan ve golcü Janderson taraftara mesaj yayınladı. Tribünlere ceza almamaları konusunda söylemlerde bulunan oyuncular, 'Siz varsanız, biz daha güçlüyüz' mesajı gönderdi. Polonyalı eldiven Mateusz Lis yaptığı açıklamada, "Her golü birlikte atıyor, birlikte savunma yapıyoruz. Cezalardan dolayı tribünlerimizdeki boş koltuklar enerjinizden ve desteğinizden mahrum kalmamıza sebep oluyor. Birlikte daha güçlüyüz" ifadelerini kullanırken, Kamerunlu stoper Malcom Bokele ise, "Tribünlerdeki enerji, sahadaki gücümüzü belirler. Ceza almamaya dikkat edelim, heyecanı ve desteği birlikte paylaşalım" cümlelerine yer verdi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri sürüyor
  2. Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
  3. Milli maç Antiphellos Antik Tiyatrosu'nda izlendi
  4. Kadın Goalball Milli Takımı dünya 3’üncüsü oldu
  5. Göztepe’de 101’inci yıl coşkusu yaşandı
  6. Kadın Goalball Milli Takımı, Dünya Şampiyonası'nda yarı finale yükseldi
  7. İzmirli tekvandocu çift, Londra'dan şampiyon döndü
  8. Filenin miniklerinden milli takıma özel video
  9. Goalball Dünya Şampiyonası'nda 2’nci gün karşılaşmaları tamamlandı
  10. Bocce bowlingde derece yapan öğrencilere kırmızı halıda karşılama

© Copyright 2026

DHA