Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göztepe'de yer yerinden oynadı

1'inci Lig'de 2 hafta önce Süper Lig'e çıkmayı garantileyen Göztepe son hafta Bodrum FK ile oynadığı maçın ardından şampiyonluğunu kutladı. Gürsel Aksel Stadyumu'nda kupasını havaya kaldıran sarı-kırmızılılar ardından üstü açık otobüsle şehir turuna çıktı. On binlerce futbolsever caddelerde takımı büyük coşkuyla karşıladı. Taraftarlar Mithatpaşa Caddesi'nde otobüsü meşalelerle karşıladı. Havai fişek gösterileriyle gece renklenirken, ortalık 'Şampiyon Göztepe' tezahüratları ile inledi. Futbolcular da şampiyonluk kupasıyla taraftarı selamladı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri sürüyor
  2. Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
  3. Milli maç Antiphellos Antik Tiyatrosu'nda izlendi
  4. Kadın Goalball Milli Takımı dünya 3’üncüsü oldu
  5. Göztepe’de 101’inci yıl coşkusu yaşandı
  6. Kadın Goalball Milli Takımı, Dünya Şampiyonası'nda yarı finale yükseldi
  7. İzmirli tekvandocu çift, Londra'dan şampiyon döndü
  8. Filenin miniklerinden milli takıma özel video
  9. Goalball Dünya Şampiyonası'nda 2’nci gün karşılaşmaları tamamlandı
  10. Bocce bowlingde derece yapan öğrencilere kırmızı halıda karşılama

© Copyright 2026

DHA