Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gülhan’ı altınları için öldüren üst komşusu, su içme bahanesiyle içeri girmiş

Siirt’te 2 çocuk annesi Gülhan Börülce’nin (39) evinde bıçaklanarak öldürülmesine ilişkin tutuklu sanıklar üst komşuları Şükrü (33) ve eşi Fatma Kaya (30) hakim karşısına çıktı. Duruşmada Şükrü Kaya, “Amacım tehdit edip altınlarını almaktı. Olay günü kapıyı çantamı bırakmak ve su içmek bahanesiyle çaldım. Su içtikten sonra boğuşma meydana geldi. Tek olduğu zamanı tespit etmek için kapısının fotoğraflarını çekiyordum. Evde kimin ayakkabısının olup olmadığına bakıyordum. Olay esnasında öldürme kararı aldım” dedi
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Avrupa'nın sofralarını süsleyen 'Çeribaşı Kirazı'nda hasat başladı
  2. Saros Körfezi’nde köy turizmi ‘Çiçek Enez’ projesi ile renklendi
  3. Tekirdağ’da yangın; 200 dekar buğday ekili alan zarar gördü
  4. Edirne'de anız yangını; 500 dekar tarım arazisi zarar gördü
  5. Tur midibüsünün devrildiği kazada ölenler, Konya'da toprağa verildi
  6. Derede kaybolan baba ve oğlunu arama çalışmaları 8'inci gününde
  7. Oscar ödüllü 'Umuda Yolculuk' filmine ilham olmuştu; Kahramanmaraş'ta defnedildi
  8. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  9. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  10. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak

© Copyright 2026

DHA