Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hatay'da 2 ayda göç yolundaki 53 leylek vuruldu

Hatay'da son 2 ayda göç yolundayken avcılar tarafından tüfekle vurulan 53 leylek, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından tedaviye alındı. Bölgede çalışmalar yapan kuş gözlemcilerinden Erol Yüksek, yasa dışı avcılığa tepki gösterdi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Beyoğlu’nda bodrum katında duvar çöktü; 5 katlı bina tahliye edildi
  2. Kars’ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini andı
  3. Hatay, coğrafi işaretli ürün sayısında Türkiye üçüncüsü oldu
  4. TIR'ın römorkunda çıkan yangın mahallede endişe yarattı: 50 ev tahliye edildi
  5. Edremit'te çöplükte çıkan yangın, tarım arazilerine sıçradı
  6. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  7. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  8. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  9. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  10. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme

© Copyright 2026

DHA