Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Her gün penceresine gelen sincabı besliyor

Erzincan’ın Kemaliye ilçesinde ağır geçen kış şartları, yaban hayvanlarını da zor durumda bıraktı. Gençağa Mahallesi’nde oturan Mustafa Ayhan (64), her gün evinin camına gelen sincabı besleyerek onunla özel bir bağ kurdu.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Hatay, coğrafi işaretli ürün sayısında Türkiye üçüncüsü oldu
  2. TIR'ın römorkunda çıkan yangın mahallede endişe yarattı: 50 ev tahliye edildi
  3. Edremit'te çöplükte çıkan yangın, tarım arazilerine sıçradı
  4. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  5. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  6. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  7. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  8. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  9. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  10. Kocaeli’nin güvenliği için yerli yapay zeka

© Copyright 2026

DHA