Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İETT şoförü direksiyonu yolcuya teslim etti iddiası

Silivri-Avcılar '303A' hattında sefer yapan İETT otobüsü şoförü, yanındaki kişiye direksiyonu teslim ederek, bir süre yanında yolculuk yaptı. Yolcu Erkut Güner o anları cep telefonu kamerasıyla kaydederek şikayet etti. Görüntüleri de sosyal medyada paylaştı. Görüntülerde şoförün cep telefonuyla ilgilendiği ve bir süre sonra da yanındaki kişinin otobüsü kullandığı görülüyor. İETT, şoföre 100 bilet bedeli para cezası verildiğini bildirdi. Güner, şoföre verilen cezanın yeterli olmadığını belirterek, sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunacağını söyledi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  2. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  3. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  4. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  5. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  6. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  7. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  8. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  9. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  10. Aparttaki odasında ölü bulundu

© Copyright 2026

DHA