Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İnternet alışverişlerinde kokulu siparişler tüketicilerin tercihini yüzde 90 oranında etkiliyor

İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde (İEÜ) yapılan araştırmada, online alışveriş sürecini yöneten firmaların gönderdiği kokulu ve kokusuz sipariş kutularına karşı insanların elektroensefalografi (EEG) cihazıyla beyin sinyalleri ve deri iletkenliği cihazıyla da heyecanlanma seviyesi ölçüldü. Araştırmada, internet üzerinden yapılan alışverişlerde kokulu gelen siparişlerin, kokusuz ürünlere göre tüketicilerin zevk ve uyarılma tepkisini yüzde 90 oranında artırdığı görüldü.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Akrabasını bıçakla öldürdü
  2. Cemevinin önündeki trafo yandı
  3. Palandöken'de görkemli sezon açılışı
  4. Kayseri’de mobilya atölyesinde yangın
  5. Şantiyede kule vinç kazası; 1 işçi yaralandı
  6. Dalaman'da yanan alanlar tekrar yeşerdi
  7. Atatürk'ün 106 yıl önce Sivas'tan ayrılışı, temsili olarak canlandırıldı
  8. Ardahan'ın Göle ilçesi, eksi 20'yi gördü; ağaçlar kırağı tuttu
  9. Van'da Anne Misafirhanesi'nde bir yılda 2 bin anne ve anne adayı misafir edildi
  10. Sisli havada otomobil dereye uçtu; 18 yaşındaki İsa öldü

© Copyright 2025

DHA