Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul'da bisiklet yolları otoparka döndü

Yoğun İstanbul trafiğinde ulaşım alternatifi olarak gösterilen bisiklet kullanımı, bisikletliler için sınava dönüştü. Bisiklet yollarının bazıları TIR, otomobil ve kamyon gibi araçlar tarafından otopark olarak kullanılıyor. Bisikletliler Derneği Genel Başkanı Murat Suyabatmaz bisiklet yollarının işgaller nedeniyle kesintiye uğradığını belirterek, "Ağaç kesmek ile bisikletliye engel olmak arasında fark yok. Aslında aynı şeyi yapıyoruz. İklim değişikliği için karbon salmayan bir aracı engelliyoruz. Bisikletli sayısı çoğalırsa onun yoluna park etmezsek, iklim değişikliği için bir şeyler yapmış oluruz" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  3. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  4. Bismil'de 630 milyon TL’lik hareket tespit edilen tefecilik operasyonunda 3 tutuklama
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Gaziantep'te buğday ve arpa hasadı; rekolte beklentisi yüksek
  8. Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı, 'Teslim etmeye gidiyordum' dedi
  9. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
  10. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi

© Copyright 2026

DHA