Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul'da emniyet şeridi kullananlara ceza yağdı 

İstanbul Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü tarafından İstanbul'da usulsüz çakar ve siren bulundurarak emniyet şeridini kullananlara yönelik yönelik denetim yapıldı. TEM Otoyolu İSTOÇ katılımında yapılan denetimde emniyet şeridi kullandığı belirlenen 6 sürücüye 38 bin 634 lira para cezası kesildi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Kars’ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini andı
  2. Hatay, coğrafi işaretli ürün sayısında Türkiye üçüncüsü oldu
  3. TIR'ın römorkunda çıkan yangın mahallede endişe yarattı: 50 ev tahliye edildi
  4. Edremit'te çöplükte çıkan yangın, tarım arazilerine sıçradı
  5. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  6. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  7. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  8. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  9. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  10. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi

© Copyright 2026

DHA