Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul’da görevli acil sağlık çalışanları iftarda buluştu

İstanbul'da görevli 112 Acil çalışanları ve UMKE ekipleri, İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü'nün düzenlediği iftarda bir araya geldi. Programda konuşan İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, "Bir empati yapmamız gerekiyor. Bir gün o ambulansın içindeki biz ve ya bir yakınımız olabilir. Ondan dolayı, bilhassa fermuar sistemi ile sağa sola çekilerek, ambulanslarımıza yol vermemiz lazım" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. 7 kişinin öldüğü kazadan 4 yıl 9 ay sonra hemzemin geçit kapatıldı; mahalleli eylem yaptı
  2. 5 metrekarelik iş yerinde tamircilik yapıyor
  3. Kızını örnek aldı, bölüm 2'ncisi olarak üniversiteden mezun oldu
  4. Batman'da sıcaklarla birlikte suda boğulma riski arttı, polis sahaya indi
  5. Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı
  6. Şanlıurfa'da anız yangınları
  7. Beyoğlu’nda bodrum katında duvar çöktü; 5 katlı bina tahliye edildi
  8. Kars’ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini andı
  9. Hatay, coğrafi işaretli ürün sayısında Türkiye üçüncüsü oldu
  10. TIR'ın römorkunda çıkan yangın mahallede endişe yarattı: 50 ev tahliye edildi

© Copyright 2026

DHA