Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul'da taksilerde 'panik butonu' devreye giriyor

Taksi sürücülerine yönelik saldırılarda yaşanan artış sebebiyle İstanbul'da örnek bir proje hayata geçiriliyor. Daha önce İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) tarafından prototipi tanıtılan taksilerde 'panik butonu' projesi, ilk defa Haziran ayı itibarıyla kapsamlı olarak İstanbul'da denenmeye başlandı. Konuyla ilgili konuşan taksici Birol Güneş, "Bu sistemde yolcu ile araba içerisinde herhangi bir münakaşaya girdiğinde, panik butonu var. Bu panik butonuna bastığınız zaman "TAKSİ S.O.S' diye yanar. Böylece emniyet birimlerine ve 153 İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne ihbar ediliyor. İhbar edildiğinde de en yakındaki ekipler polis ise polis, jandarma ise jandarma olay yerine gelip müdahale ediyor" dedi. Taksici Necati Kara ise, "Biz taksiciler için biliyorsunuz can güvenliğimiz sıkıntıda oluyor. Her türlü müşteri ile karşı karşıya geliyoruz. Bu sistem bence çok güzel" ifadelerini kullandı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  2. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  3. Kocaeli’nin güvenliği için yerli yapay zeka
  4. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  5. Çayda kaybolan Vedat'ın babası: Arkadaşlarıyla buraya geldiğini bilmiyorduk
  6. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  7. İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
  8. Ambulans, TIR'a arkadan çarptı; hasta öldü, 3 personel yaralı
  9. Adıyaman'da örtü ve anız yangınları; 1500 hektar alan zarar gördü
  10. Bursa'da bin polisle 'huzur' uygulaması dronla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA