Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İzmirli sporculardan Boccia Türkiye Şampiyonası'nda 8 madalya

İzmir'in Gaziemir Belediyesi Spor Kulübü, Balıkesir'de düzenlenen Boccia Türkiye Şampiyonası'nda 3 altın, 2 gümüş ve 3 bronz olmak üzere toplam 8 madalya kazandı. Takımın antrenörü Kemal Koç, "Kar kış demeden antrenmanlara devam ettik. Geçen yıl Avrupa üçüncülüğü elde ettik ama bu bizim için yeterli değil; hedefimiz Avrupa şampiyonluğu" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Tekirdağ'da Geleneksel Yayla Şenlikleri renkli görüntülerle başladı
  2. Tuz Gölü’ne göç yolunda mola veren flamingolar renkli görüntüler oluşturdu
  3. Çiftler özel tarihte 'evet' dedi
  4. Lavanta tarlasında renkli karne töreni
  5. Ateşkes sonrası İranlı turistler rotalarını yeniden Van’a çevirdi
  6. Antalya'da hissedilen sıcaklık 47 dereceye ulaştı
  7. Emekli olan 2 öğretmene duygusal veda töreni
  8. Dedesinin hediye ettiği saat tutkuya dönüştü; 25 senede 500 saat biriktirdi
  9. Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü
  10. 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı

© Copyright 2026

DHA