Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kalp krizi geçiren annesinden etkilenen Nisa, arkadaşıyla 'biyobozunur nanoparçacıklı stent' geliştirdi

Kayseri'de 12'nci sınıf öğrencisi Nisa İrem Kılıçkıran (17), 1 yıl önce kalp krizi geçiren annesinden etkilenip, sınıf arkadaşı Melike Naz Şahan ile ameliyat sonrasında kendiliğinden eriyebilen 'Biyobozunur nanoparçacıklı stent' geliştirdi. Projeleriyle TÜBİTAK bölge 1'incisi seçilen öğrenciler, mayısta finallerde yarışacak. Nisa İrem Kılıçkıran, "Stentimizi geliştirirken biyoyazıcılardan destek aldık. Bu şekilde de kişiye özel üretim sağlandı" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  2. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  3. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  4. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  5. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  6. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  7. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  8. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  9. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  10. Aparttaki odasında ölü bulundu

© Copyright 2026

DHA