Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kanseri yendiği hastanede gıda mühendisi oldu

Ankara'da yaşayan Buse Baloğlu (24), 2018 yılında yakalandığı 3'üncü evre Hodgkin lenfomayı yenerek, daha önce tedavi gördüğü LÖSANTE Çocuk ve Yetişkin Hastanesi'nde gıda mühendisi olarak görev yapmaya başladı. Kendini bir kanser savaşçısı olarak nitelendiren Baloğlu, “Tedavi sürecinde yürüdüğüm bu koridorlarda şu anda bir araştırmacı olarak yürümek benim için çok gurur verici. Biliyorum ki benim hikayem bitti fakat hikayesi devam eden diğer kardeşlerim, ablalarım, ağabeylerim var. Bizim onların hikayelerinde yardımcı kahraman olmamız gerekiyor” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  3. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  4. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  5. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  6. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  7. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  8. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  9. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  10. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat

© Copyright 2026

DHA