Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kardeş okul projesiyle Diyarbakır’dan Samsun’a gelen öğrenciler ilk kez deniz gördü

Samsun Atatepe Ortaokulu ile Diyarbakır Çermik ilçesindeki Bahçeköy İmam Hatip Ortaokulu arasında kardeş okul etkinliği düzenlendi. Etkinlik kapsamında 10 ortaokul öğrencisi Diyarbakır’dan Samsun’a gelerek ilk kez denizi görmenin heyecanını yaşadı ve çeşitli etkinliklere katıldı. Atatepe Ortaokulu Müdürü Alican Usta, “Öğrenciler arasındaki arkadaşlık ve dostlukların kalıcı olmasını hedefliyoruz. Bu nedenle böyle bir kardeşlik projesini hayata geçirdik” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  2. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  3. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  4. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  5. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  6. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  7. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  8. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  9. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  10. Aparttaki odasında ölü bulundu

© Copyright 2026

DHA