Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Karın şişliği için hastaneye gitti, böbreğinden 23 santimetrelik kist çıkarıldı

Bitlis’in Adilcevaz ilçesinde yaşayan Vezir Erçetin'in (56), karnındaki şişlik nedeniyle gittiği hastanedeki tetkiklerinde sol böbreğinde 23 santimetre büyüklüğünde kist tespit edildi. Tatvan Devlet Hastanesi Üroloji Uzmanı Op. Dr. Ercan Bayrak tarafından gerçekleştirilen operasyonla kist çıkarıldı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  3. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  4. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  7. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  8. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  9. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  10. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi

© Copyright 2026

DHA