Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kız kardeşler, devlet desteğiyle çilek üreterek bölgedeki kadınlara örnek oluyor

İzmir Tire'de kadınlar Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yüzde 100 desteklenen 'Çileğimiz Organik, Kadın Üreticilerimiz Artık Daha Aktif' projesi ile ilçede ilk kez organik çilek üretimine başladı. 2 yıl önce projeye katılan, bu yıl 2'nci hasadını gerçekleştiren Nazmiye Öztürk (47), geçen yıl kardeşi Bahar Dolmacı'yı (46) da teşvik ederek projeye katılmasını sağladı. 2 dekar alanda organik çilek üretimi yapan kız kardeşler bölgedeki kadınlara örnek oluyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Kars’ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini andı
  2. Hatay, coğrafi işaretli ürün sayısında Türkiye üçüncüsü oldu
  3. TIR'ın römorkunda çıkan yangın mahallede endişe yarattı: 50 ev tahliye edildi
  4. Edremit'te çöplükte çıkan yangın, tarım arazilerine sıçradı
  5. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  6. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  7. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  8. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  9. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  10. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi

© Copyright 2026

DHA