Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kocaeli'de 7 kızılgeyik daha doğaya salındı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü iş birliğinde Ormanya Doğal Yaşam Parkı'nda yetiştirilen 7 kızılgeyik, Kartepe'nin eteğindeki Kuzuyayla Milli Parkı'nda doğaya salındı. Geçen yıl da 15 kızılgeyik doğaya salınmıştı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  2. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  3. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  4. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  5. Kocaeli’nin güvenliği için yerli yapay zeka
  6. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  7. Çayda kaybolan Vedat'ın babası: Arkadaşlarıyla buraya geldiğini bilmiyorduk
  8. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  9. İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
  10. Ambulans, TIR'a arkadan çarptı; hasta öldü, 3 personel yaralı

© Copyright 2026

DHA