Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Konya'dan sonra Aksaray'da da obruk oluşmaya başladı: Su çekilince kireç taşlarında çökme oluyor

Konya Ovası’nın ardından Aksaray havzasında da obruklar görülmeye başlandı. Aksaray’ın Sultanhanı ilçesinde pancar tarlasında 5 metre çapında ve 15 metre derinliğinde obruk oluştu. Jeoloji Yüksek Mühendisi Nurcan Özdemir, “Sular çekilince kireç taşlarında çökmeler meydana geliyor. Bölgede göller, dereler hepsi kurudu. Şu anda sadece yer altındaki sularımız kaldı. Vatandaşlarımız yer altında sınırsız su olduğu sanıyor. Ama yer altı suları sınırsız değil ve kendini yenileyen bir kaynak değil” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  2. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  3. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  4. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  5. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  6. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  7. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  8. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  9. Aparttaki odasında ölü bulundu
  10. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı

© Copyright 2026

DHA