Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kornea nakliyle sol gözü yeniden görmeye başladı

Eskişehir'de 10 yıl önce geçirdiği katarakt ameliyatının ardından sol gözü görme yetisini kaybeden Adnan Metin (70), kornea nakli sonrası yeniden görmeye başladı. Metin, “Sol gözüm tamamen kapalı olduğu için sağ tarafı da etkiliyordu. Yolda yürürken kafamı direğe çarptığım zamanlar oldu. Şu anda çok iyiyim” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Tunceli'de Mobil Kanser Tarama Aracı erken teşhis için köy yollarında
  2. Dünyanın ilk 8'li çapraz karaciğer nakli, Malatya'da yapıldı
  3. Aortu yırtılan hasta, yapay damarla hayata tutundu
  4. Ağabeyinden yapılan nakille sağlığına kavuştu, balonlarla taburcu edildi
  5. Akdeniz Üniversitesi'nde CAR-T tedavisine 9 hastayla başlandı
  6. DHA'nın haberini gördü, Kazakistan'dan geldiği Antalya’da sağlığına kavuştu
  7. Nadir görülen kan hastalığı ile doğan Alperen, kardeşinden yapılan ilik nakliyle sağlığına kavuştu
  8. 91 yaşındaki hasta, doktorla görüntülü görüşerek evinden muayene oldu
  9. 12 yaşındaki Poyraz Efe için ailesinden yardım çağrısı
  10. Gazileri hayata bağlayan merkez

© Copyright 2026

DHA