Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Lise öğrencileri geri dönüşüm malzemeleri ile araç üretti

Samsun Teknokent Lisesi 10’uncu sınıf öğrencisi Miraç Diril, 2 okul arkadaşıyla birlikte atık geri dönüşüm malzemelerini kullanarak 7,5 beygir gücünde otomobil üretti. Projeleriyle gurur duyduğunu belirten Diril, “Yaklaşık 3 aylık bir sürede yavaş yavaş aracı geliştirerek bitirdik. Aracımızda 7,5 beygirlik dizel bir çapa motoru var ve geliştirmeye devam ediyoruz” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  2. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  3. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  4. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  5. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  6. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  7. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  8. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  9. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  10. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı

© Copyright 2026

DHA