Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Liselilerin kendi enerjisini üreten binalarla ilgili projesi TBMM'ye sunuldu

İzmir'de lise öğrencilerinden oluşan Sürdürülebilir Kalkınma Gençlik Liderleri Eğitim Programı (SÜGEP) üyeleri, güneş enerjisini kullanılabilir enerjiye çeviren sistemlere sahip, kendi enerjisini üreten binalarla ilgili proje hazırladı. Hem iklim krizi ile mücadele etmeyi hem de enerji masraflarını dengeleyebilmeyi amaçlayan genç çevrecilerin hazırladığı model, akıllı kentsel dönüşüm yasa teklifi olarak Türkiye Büyük Milet Meclisi (TBMM) Başkanlığı’na sunuldu. SÜGEP Akademi Başkanı Mehmet Umut Dilsiz, "Gençler birer dönüşüm öncüsü oldular. Sürdürülebilirlik alanında hamlelere kafa yoruyorlar, çözümler getiriyorlar ve başkalarını da harekete geçiriyorlar" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  2. Çayda kaybolan Vedat'ın babası: Arkadaşlarıyla buraya geldiğini bilmiyorduk
  3. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  4. İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
  5. Ambulans, TIR'a arkadan çarptı; hasta öldü, 3 personel yaralı
  6. Adıyaman'da örtü ve anız yangınları; 1500 hektar alan zarar gördü
  7. Bursa'da bin polisle 'huzur' uygulaması dronla görüntülendi
  8. Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
  9. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
  10. 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'

© Copyright 2026

DHA