Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Mahalle tasarlayan üniversiteliler, altınla ödüllendirildi

Erzurum Atatürk Üniversitesi Mimarlık ve Tasarım Fakültesi öğrencileri, 'Mahalleni Yeniden Tasarla: Fikir ve Tasarım İdeathonu' yarışmasında kent merkezindeki çeşitli mahalleleri yeniden tasarladı. 72 saat süren çalışmanın ardından 4'er kişilik öğrenci gruplarının hazırladığı 16 tasarımı değerlendiren uzman jüri tarafından başarılı bulunan tasarımlar, çeyrek, yarım ve tam altınla ödüllendirildi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  2. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  3. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  4. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat
  5. Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı
  6. Kocaeli'de FETÖ/PDY operasyonu: 15 gözaltı
  7. 40 metrelik falezden denize atlayıp yüzdüler
  8. Özel gereksinimli bireyler, 250 bin liralık ödül için yarışıyor
  9. Çanakkale'de tarım arazisinde yangın
  10. Metruk evin yandığı mahallede yaşayanlar: Burası sonunda komple yanacak

© Copyright 2026

DHA