Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Mahalleli, kaldırımdaki beton direklerin kaldırılıp enerji hattının yer altına alınmasını istedi

Batman’ın Cudi Mahallesi’nde vatandaşlar, kaldırımları işgal ettiği ve bazılarının evlere bitişik olduğu için tehlike oluşturduğunu iddia ettikleri beton elektrik direklerinin kaldırılıp, enerji hattının yer altına alınmasını istiyor. Mahallelinin yolu kullanmak zorunda olmaları nedeniyle trafik kazası endişesi yaşadıklarını belirten muhtarı Serdar Yelboğa, “Hem çocuklarımız hem yaşlılarımız hem engelliler bu kaldırımları kullanamıyor” dedi. Enerji şirketi ise beton bloklu direklerin ekonomik ömrünü tamamlamadığı gerekçesiyle, hattın yer altına alınmasının uygun görülmediğini açıkladı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edremit'te çöplükte çıkan yangın, tarım arazilerine sıçradı
  2. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  3. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  4. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  5. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  6. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  7. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  8. Kocaeli’nin güvenliği için yerli yapay zeka
  9. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  10. Çayda kaybolan Vedat'ın babası: Arkadaşlarıyla buraya geldiğini bilmiyorduk

© Copyright 2026

DHA