Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Milli badmintoncu Telli Nur, işitme engelliler olimpiyat seçmelerine hazırlanıyor

Kayseri'de, çocukken geçirdiği ateşli havale sonucu iki kulağında da yüzde 56 oranında işitme kaybı oluşan badminton milli sporcusu Telli Nur Ataş (18), bu yıl Tokyo’da düzenlenecek olan Deaflympics Olimpiyat seçmelerine hazırlanıyor. Telli Nur Ataş, “6 yaşında yaşadığım işitme kaybı sonrasında özgüvenim düşmüştü ve diğer insanlardan kendimi soyutlamıştım. Badminton sporu sayesinde milli takımında olmak ya da olimpiyatı görebilecek olmak bana farklı güzel duygular hissettiriyor. Şu anki öncelikli hedefim olimpiyata gitmek ve orada ülkemi en iyi şekilde temsil etmek. Kendi sınırlarımı aşmak, kendimi görebileceğim en yüksek seviyede görmek istiyorum" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Göztepe'de Gonca Nahçıvanlı'dan tarihi başarı
  2. Yelkenliyle ‘Solo Türkiye Turu’ rekoru için Artvin’den denize açıldı
  3. Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
  4. Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları devam ediyor
  5. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri sürüyor
  6. Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
  7. Milli maç Antiphellos Antik Tiyatrosu'nda izlendi
  8. Kadın Goalball Milli Takımı dünya 3’üncüsü oldu
  9. Göztepe’de 101’inci yıl coşkusu yaşandı
  10. Kadın Goalball Milli Takımı, Dünya Şampiyonası'nda yarı finale yükseldi

© Copyright 2026

DHA