Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ödemiş'teki yangında zarar gören hayvanlar, Bursa'da emekli hayvan çiftliğinde tedavi ediliyor

İzmir'in Ödemiş ilçesindeki orman yangınında zarar gören, aralarında eşek, keçi, horoz, kedi, köpek ve civcivin bulunduğu 28 hayvan tedavileri için Bursa Emekli Hayvanlar Çiftliği'ne getirildi. HAYTAP üyesi Gökberk Biçen, "Ödemiş'ten 2 eşek, 3 keçi, 2 horoz, 3 kedi, 16 köpek, 2 civciv geldi. Hepsinin tedavisi devam ediyor. Şu an burada mutlular. Sağlık durumları daha iyi. Her gün gerekli ilaçları ve tedavileri alıyorlar" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Tuz Gölü’ne göç yolunda mola veren flamingolar renkli görüntüler oluşturdu
  2. Çiftler özel tarihte 'evet' dedi
  3. Lavanta tarlasında renkli karne töreni
  4. Ateşkes sonrası İranlı turistler rotalarını yeniden Van’a çevirdi
  5. Antalya'da hissedilen sıcaklık 47 dereceye ulaştı
  6. Emekli olan 2 öğretmene duygusal veda töreni
  7. Dedesinin hediye ettiği saat tutkuya dönüştü; 25 senede 500 saat biriktirdi
  8. Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü
  9. 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
  10. Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi

© Copyright 2026

DHA