Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Özbekistan Cumhurbaşkanı Mirziyoyev: 2030’da turist sayısını 30 milyona çıkarmayı hedefliyoruz  

Semerkant’ta düzenlenen Birleşmiş Milletler Dünya Turizm Örgütü’nün (BMDTÖ/UNWTO) 25’inci Genel Kurulu’nun açılış konuşmasını yapan Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Miramanoviç Mirziyoyev, “Bu toplantının Semerkant'ta yapılmasından mutluluk duyuyorum. Turizmin dünya çapında küreselleşmesini memnuniyetle karşılıyoruz. Semerkant'a turizm için 1 milyar dolar tahsis edildi ve turistler için birçok kolaylık yaratıldı. Ülkemize gelen turist sayısı 2 kat arttı. Bu yıl 7 milyon turist gelmesini bekliyoruz. Biz bu rakamı 2030 yılına kadar 30 milyona çıkarmak istiyoruz” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Düğününe 2 gün kala kazada ölen uzman çavuş toprağa verildi
  2. Su dağıtım aracının çarptığı Sarp Eymen'in ölümünde yeni karar
  3. Deprem şehidi babasının izinden giden Şehriban, polis oldu
  4. Polis adayı, mezuniyet töreninde kız arkadaşına evlilik teklifi etti
  5. Aksaray POMEM'de 485 polis adayı mezun oldu
  6. Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluşunun 2235'inci yılı İzmir'de kutlandı
  7. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi
  8. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  9. Kars'ta matem yürüyüşü
  10. Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak

© Copyright 2026

DHA