Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Parkta temizlik yaparken bulduğu 80 bin TL'lik cep telefonunun sahibini, astığı yazı ile buldu

Adana'da belediye temizlik işçisi İsmail Almaz, parkta temizlik yaparken yaklaşık 80 bin lira değerinde cep telefonu buldu. Parkın çeşitli noktalarına astığı yazı ile sahibi Engin İdrisoğlu'nu bulan Almaz, cep telefonunu teslim etti. İdrisoğlu, "Bu zamanda böyle insanların olması gerçekten şaşırtıcı" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  2. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  3. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  4. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  5. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  6. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  7. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  8. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  9. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  10. Aparttaki odasında ölü bulundu

© Copyright 2026

DHA