Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

 Pendik'te evini yakan kişi, apartman sakinleri ile tartıştı

Pendikl'te madde bağımlısı olduğu iddia edilen Adem Arslanboğa, tek başına yaşadığı evi yaktı. Polis gittikten sonra olay yerinde ortaya çıkan Adem Arslanboğa, apartman sakinleri ile tartıştı. Yangın itfaiye tarafından büyümeden söndürüldü.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  2. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  3. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  4. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  5. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  6. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  7. Kocaeli’nin güvenliği için yerli yapay zeka
  8. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  9. Çayda kaybolan Vedat'ın babası: Arkadaşlarıyla buraya geldiğini bilmiyorduk
  10. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor

© Copyright 2026

DHA