Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Prof. Dr. Aydemir'den sel sonrası su kullanımı uyarısı

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Hastanesi Çocuk Sağlığı Anabilim Dalı’nda görevli Prof. Dr. Cumhur Aydemir, son günlerde yaşanan sel ve su taşkınlarının ardından enfeksiyon hastalıklarında artış olabileceğine dikkat çekti. Prof. Dr. Aydemir, yaz mevsiminde su ile bulaşan mikroorganizmaların arttığını belirterek, "Bu hastalıklara karşı korunmak için herkesin temiz su kullanması, suların etkilendiğini düşündüğümüz anlarda kaynatılarak içilmesi, evimizdeki besinlerin de kaynatılmış sularla temizlenerek saklanması ve uygun koşullarda tüketilmesi; bağırsak enfeksiyonları ve besin zehirlenmelerine karşı uygun bir yöntemdir" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Vücudu kene ve parazitle dolu yavru tilki, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı
  2. TAGEM Genel Müdür Yardımcısı Çakal: Dünyayla rekabet edebilmek için yerli ve milli çeşitlerimizi geliştirmeliyiz
  3. Sıfır Atık Çalıştayı’nda 14 tematik masada çevre ve israf ele alındı
  4. İstanbul'da lale zamanı; tarihi park ve korulara 3 milyon 580 bin lale dikildi
  5. Sınırın sıfır noktasında görevli ‘Hudut Kartalları’nın bayram sevinci
  6. Barajlardan kontrollü tahliye sonrası Dicle Nehri’nin su seviyesi yükseldi
  7. Erzurum’da cip ile TIR kafa kafaya çarpıştı: 4 ölü
  8. Zorlu kış şartlarında yol açıp, hayat kurtarıyorlar
  9. Milli Piyango’nun 800 milyon TL’lik yılbaşı rekor büyük ikramiyesine Malatya’da ilgi büyük
  10. Kazada ölen keman sanatçısı Laçin'in ailesi, kızları adına vakıf kuracak

© Copyright 2026

DHA